zaterdag 17 oktober 2015

Plog 290 - Waarom sponsort Ajax Ajax eigenlijk niet?

Wat deed ik op 17 oktober 2015?

Zullen we anders weer eens snijworst proberen, op de ontbijtboterham? Sara vindt het een heel goed idee.

De zaalarts vroeg of er ooit astma bij mij is geconstateerd. Bij mijn weten niet. Maar ik begin onderhand te geloven dat mijn gepiep en gereutel er verdomd veel van weg heeft. Ik neem nog maar wat pufjes.

Sjrd is broodjes halen en neemt op mijn verzoek ook een fles Ajax mee. Maar welke?

Ajax? Daar vindt Sara niks aan. Ze is eerst voor PSV en dan voor Feyenoord.

Ik ben in de eerste plaats voor makkelijke kleren met een sportieve twist.

Hoe het afloopt met Harvey Milk ga ik nu zien. Eergisteren viel ik al na een half uur in slaap. Lag niet aan Harvey. Harvey heeft namelijk een hoopvolle boodschap voor al die jongen mensen.

Wat dan Harvey, wat dan? Eh, ze zijn in elk geval geschrokken van deze haat. Ik zou zeggen, ga hem zelf maar kijken. Goeie film!

Op Plas Hatenboer genieten twee buurmannen intussen nog even flink van hun laatste zeiluitje dit seizoen. En ze strijken de mast. Maar daar is geen bewijst van. Dus of het dan echt zo is?

Hé wat gezellig, Cn en Mrl komen iets lekkers brengen. Zelf gebakken chocoladetaart met slagroom. Een aderverkalking op een bordje. Smullen!

Ik zei tegen Mrl dat Sara haar echt gemist had. Dat was geheel wederzijds. Flink bij knuffelen dus maar.

"Heeft Sara mij echt gemist?"

Wij doen een hattrick Dicte. Met een stukje chocoladetaart, selvfølgelig.

Hej hej.

Geen opmerkingen: