zondag 18 oktober 2015

Plog 291 - De jaren negentig belden over hun broodje

Wat deed ik op 18 oktober 2015?

Goedemorgen. Ook vandaag mijn vaste ochtendritueel, ontbijten en ploggen. Ik kan er ook niks aan doen.

Ha man! Ook wakker? Of slaapwandel je? Nee daarvoor zie je er veel te fris uit.

Kijk eens aan. Deze vintage lectuurbak van mijn schoonouders stond al maanden in de garage te wachten op een bestemming. Die bestemming lag al dagen op de eettafel. Het kan zo simpel zijn.

Serieus, alweer? Ja met een hond blijf je aan de gang hè.

Dan hutter ik nog maar met wat kussentjes. Hoewel ik nog niet echt overtuigd ben.

Wow, gewone kleren? Zeker wel, er wacht me een uitje.

Ben je bijna klaar, hardwerkende man?

Wees gerust Sara, jij mag hier lekker blijven liggen. Voor jou is het ook zondag.

Het is duidelijk herfst buiten. We gaan hem gewoon trotseren.

Maar waar gaan we naartoe dan? Toch niet alweer?!

Eerst de auto maar eens stallen.

Hallo outlet, met je leuke lichtjes in de bomen. Daar zijn we weer.

Het is een spoedbezoek hoor. We racen alleen even naar een winkel waar ze roze joggingbroeken verkopen. Ik heb er een week over nagedacht dus van een impulsaankoop is zeker geen sprake.

En weer naar huis.

Dit is hem dan. Goed te combineren met heel veel truien en vesten. En de bank. Top!

Ik heb me erg verheugd op dit kaas-uien broodje van Bakker Bart. Maar het smaakt echt niet meer zoals in de jaren negentig. Of wacht, het smaakt juist wel alsof het rechtstreeks uit de jaren negentig komt. Muf.

Hoe muffer hoe liever is Sara's credo.

Wacht eens even. Heeft Arjen Lubach nu twee sjliepsen om?

Martin Garrix is te gast bij Zondag met Lubach. Zodoende kunnen wij nu allemaal onze naam laten Martin Garrixizen. Super handig! Wat is de jouwe?

Hela hola, Sara heeft zich ook met de inrichting bemoeid. Een kleed op een kleed. Hoe kom je erop? Is het een thema deze avond, alles dubbel?

Aha, ze heeft zeker ook naar VT Wonen gekeken! En Arjen refereert natuurlijk aan Back to the Future, dûh.

Hej hej.

1 opmerking:

Mara zei

Aaaah en manlief heeft zijn nieuwe trui aan!

Kus 'Jacqueline Lix'.