dinsdag 20 oktober 2015

Plog 293 - Een vluggertje Heerlen

Wat deed ik op 20 oktober 2015?

Sara's dag begint zo'n beetje op deze manier. Eerst ligt ze met haar neus daar waar het het lekkerst ruikt.

Dan gaapt ze zichzelf wakker. Dit gaat vaak gepaard met geluid.

Vervolgens rekt ze zich eens lui uit.

Waarbij ze met haar voorpootjes door haar gezicht wrijft.

En daarna gaat ze nog even liggen vlooien.

Terwijl zij dat allemaal doet heb ik mijn geile boterhammen alweer achter de huig geduwd.

Mijn sportkleren moeten vandaag gaan doen waarvoor ze geschapen zijn. Ze weten dit nog niet dus ze zullen zich zo wel een hoedje schrikken.

Zie je, mijn sportschoenen willen al wegrennen! Maar ik klem ze stevig vast. Ze kunnen nergens heen.

Nou, de kop is er weer af.

Heel gek maar ineens ben ik in Heerlen. Voor wat?

Onder andere een mat. Nieuw seizoen, nieuwe styling.

Mijn moeder is er ook! En ze staat hier heel ontspannen zelf haar vaasjes af te rekenen.

Kijk. Daar ligt de nieuwe mat. Hij is een slag kleiner dan al zijn voorgangers. Daar moet ik aan wennen.

Is het niet te ielig zo? De gele kussentjes mogen in elk geval zeker blijven!

Aan de andere kant is de ontploffing zichtbaar. Ach ja.

Omdat de mat misschien teruggaat moet Sara op de bank. Het is niet anders. Ze schikt zich dapper in haar lot.

Ik neem nog maar een snoepje.

Hej hej.

Geen opmerkingen: