woensdag 21 oktober 2015

Plog 294 - Een dag van weinig woorden

Wat deed ik op 21 oktober 2015?

Rondje antibiotica. 

Rondje sprayen.

Hondje verbaasd.

Hondje soort van alert.

Hondje moe.

Stukje ontbijt.

Stukje damage control op zolder.

 Stukje persoonlijke hygiëne plus stukje progressie op kledinggebied.

Stukje wandelen!

Anderhalve kilometer. Dat verdient een duim.

En een stokje.

Maar weer door met Breaking Bad, S2E5. Waar de vaart er maar niet in wil komen. Er gebeurt wel van alles maar het kabbelt ook maar voort. Vanaf wanneer wordt het echt sjiek, kenners?

Hej hej.

2 opmerkingen:

Rosan zei

Ik zit op precies hetzelfde punt als jij. Wist ook niet of het de moeite waard was. Mijn broertje vertelde me dat seizoen twee moeijk doorkomen is, maar daarna echt de moeite waard. Even doorzetten dus.

Vnn zei

Volgens mij vonden wij alles de moeite waard, maar inderdaad spannender na seizoen 2 geloof ik. Ga nou maar doorrrr!