donderdag 22 oktober 2015

Plog 295 - Hoe het Eiffellicht tot mij kwam

Wat deed ik op 22 oktober 2015?

Oh hier maakt mijn hart toch weer zo'n sprongetje van. Alle drie tegelijk op!

Ik heb meteen extra veel zin in de dag die voor me ligt.

 Oh wacht. Het is donderdag. Dat tempert mijn vreugde toch wel een beetje.

Al ziet dit er best vrolijk uit. En het is vast ook heel goed voor de een of andere spiergroep.

Nou, na zoveel geploeter mag ik best naar het Kruidvat.

Ik koop dingen als tandpasta, douchegel, mondwater en wattenschijfjes. Deze spannende kruidnoten laat ik toch maar liggen. Ze zien eruit als Skittles. Veel te verwarrend.

Oeh en bij de Hema vond ik toch zoiets enigs...

Een Eiffeltoren, met werkende lichtjes! Op batterijen zodat je niet dat geklooi met snoeren hebt.

Hij past precies in de kast!

Ik besluit meteen de hele kast onder handen te nemen. Beetje schuiven, hier en daar wat vervangen.

Nog een kaars erbij. Kan het ook best hebben.

Sara heeft zich al die tijd weer in de gang verschalkt. Blijkbaar vindt zij het daar veel gezelliger.

 Oh kijk, als ze op de bank mag wil ze zich best bij ons vervoegen. We knijpen wel een oogje dicht.

Hoe Sjrd chips eet. Daar zijn geen woorden voor. Al weet schoonzus Lnnk vast wat ik bedoel...

Hej hej.

4 opmerkingen:

Vnn zei

Maar wel in een bakje!

Sarah zei

SUPER leuk dat Eiffellicht! Al helemaal in het kastje!

Marjan zei

Super toffe kast (en vooral de inhoud :))

Ri zei

Lachen oom jullie Saar. Nooit gedacht dat dit gekke kattenvrouwtje zou lachen om een hond, maar Sara krijgt dat voor elkaar.