vrijdag 23 oktober 2015

Plog 296 - Elk rokje heb ze nadeel

Wat deed ik op 23 oktober 2015?

De thuiszorgelf plus een stagiair is al geweest en nu staan de glazenwassers mijn ramen te zemen. Hartelijk vrijdagmorgen!

Als iedereen weer weg is komen Saar en ik even tot onszelf. Dat gaat het best gestapeld.

Maar daarna moet ik rap onder de douche en iets leuks aantrekken want er staan fijne dingen op het program!

De koeken liggen er klaar voor.

Ll komt buurten! Dat vinden wij hier in huis allemaal super gezellig.

Sara gaat er zelfs een beetje raar en uitsloverig van doen.

Ken je die mop van Sjrd en Irène die naar Tangerine zouden gaan? Ze gingen niet. Iets met een te krappe planning en allebei toch ook wel moe. Bovendien komt Homeland op tv, dus ja.

Zo'n rokje in het najaar is leuk maar mijn lijf raakt er niet bijster opgewarmd van. Gelukkig evolueerde Darwin de magnetronslof.

Hej hej.

Geen opmerkingen: