zondag 25 oktober 2015

Plog 298 - Een welbesteed extra uur

Wat deed ik op 25 oktober 2015?

Ik kreeg een extra gift Tobra van de apotheek. Geen idee waarom. Maar ik hang het lekker aan, om het af te toppen. 

Daarna nog één keer alles opruimen en dan is het weer klaar. Bakken naar boven en door. Het normale leven staat te trappelen.

Een voorbeeld daarvan is de vaatwasser. Laat ik die dan maar fluks uitruimen. Feestneus.

Sjrd heeft iets veel geschikters van de bakker meegenomen om het gewone leven te vieren.

Maar eerst een goede bodem leggen natuurlijk.

Dankjewel Jan Terlouw, de wereld snakt ook naar wijze mensen zoals jij.

En dan nu knallen op kantoor! #kantoortijgers Er ligt weer genoeg.

Gelukkig is er goede hulp.

Zo te zien heeft de hulp ook honger gekregen van al dat helpen.

Het is maar goed dat deze dag een extra uur bevat. Anders had ik me niet gedoucht gekregen. Mazzel!

Nog wat energie erin en weer door. De btw wacht op niemand. Oh jawel, op mij.

Sjrd heeft deze heerlijke pasta bereid. Ik waag weer eens een poging.

En dan kruip ik nu moe maar zeer voldaan in mijn frisse mandje (volledig zelf opgemaakt, een hele verbetering ten opzichte van twee weken geleden!). Tot morgen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: