maandag 26 oktober 2015

Plog 299 - De twee kilometer aangetikt

Wat deed ik op 26 oktober 2015?

Hoe kun je de nieuwe week beter beginnen dan met een volle wasmand gevouwen was? Volgens mij nergens mee.

Zal ik nog eens zo'n #ootd (outfit of the day) doen?
Vest: Sissy Boy - Shirt: Sissy Boy - Jeans: Jane Norman - Schoenen: Maruti.

En dan nu: aan de wandel. Het weer schreeuwt erom. En mijn conditie natuurlijk ook. Bovendien heb ik het de goeroe beloofd.

Wat in hemelsnaam is er met de kerktoren gebeurd? Is Christo aan de gang geweest of gebeuren daar dingen die het daglicht niet kunnen verdragen?

Hallo lieflijk bloempje in een willekeurige voortuin.

Als het niet zo stervenskoud en kletsnat is houd ik heel erg van de herfst.

Vandaag houd ik heel erg van de herfst. Met zijn gouden gloed.

Dit hoopte ik al. Dat ik de sjäöpkes zou treffen. Niet alleen mijn ogen bevestigen de aanwezigheid van de grazers, ook mijn neus weet zeker dat ze er staan.

Het zwarte schaap van de familie mocht ook mee.

Nou meiden, graas maar weer lekker verder. Dan maak ik mijn rondje van twee kilometer nog even af. Twee kilometer ja! Met twee vingers in de neus. Als ik het kon maakte ik nu zo'n karatetrap a la Louis van Gaal.

Even wat VT Wonen terug kijken. Moet kunnen.

Op de kapotte yoghurt na is het Albert weer goed gelukt. De bezorgers zijn de laatste tijd maar druk met het raden naar mijn leeftijd. Omdat we ook wijn besteld hebben. Zolang ze nog niet vragen of mijn moeder thuis is lijkt me er weinig aan de hand.

Hahaha, mijn vanmiddag geplaatste tweet heeft EditieNL gehaald. Mijn leven is af.

Waar en met wie ben ik nu weer? Volgens mij is het Nk.

En dit oogt verdacht veel als een bioscoop.

Klopt. We gaan lekker naar Ja, Ik Wil. Op een doordeweekse maandag. Yolo.

Aan de vertoonde voorfilms te zien krijgen we het druk de komende tijd. Er zijn namelijk nog veel meer films die we willen zien. Ja, Ik Wil was alvast erg vermakelijk.

Hej hej.

Geen opmerkingen: