dinsdag 27 oktober 2015

Plog 300 - Dit jaar telt nog maar 65 dagen!

Wat deed ik op 27 oktober 2015?

Goedemorgen Sara. Wat doe jij daar alweer op je uitkijkpost voor het raam?

Ah! Dit verklaart. Ze hebben een thuiswerkdag.

Nou, jullie doen maar samen. Ik gooi er eerst even een ontbijtje in. En daarna haast ik me door de rest van mijn bekende ochtendprogram.

Mijn tante Nnm komt namelijk op bezoek!

En ze bracht ook nog kei mooie bloemen mee.

Ook mijn schoonvader is er. Hij heeft zich op de tuin geworpen. Daar valt veel eer aan te behalen. Top!

Voor de vorm pluk ik nog wat aan de geraniums. Misschien geven ze nog wel een ronde bloemen.

Ach laat ik dan ook meteen maar het afval managen. Zo gebeurd.

Verhip! Zou ik daar toch bijna de spiegelfoto vergeten zeg.

Waar Sara precies zo uitgeput van is weet ik niet maar zo te zien heeft ze het nodig.

Eerst was ik licht teleurgesteld dat Martijn niet meer kwam maar de présence van ons Royke een zender verder maakt álles goed.

En we gaan vrolijk door met Nieky. The best of Brabant op dinsdagavond. BAM!

Je ziet het niet maar ik heb de magnetronsloffen weer aan. Sara doet niet eens haar best haar enthousiasme te verhullen. Ze ligt lodderig tegen mij en mijn rechter slof aangeplakt. En ze heeft haar oren afgedaan.

Hej hej.

1 opmerking:

Ydnas zei

Ahh die laatste foto, te leuk :)
En die broek is tof, staat je goed! (de overdag broek met bloemen printje)