zondag 1 november 2015

Plog 305 - Van het voorgenomen wandelingetje kwam niks

Wat deed ik op 01 november 2015?

Goedemorgen. Sara begint haar dag met een yogasessie in de tuin. Ze belichaamt de downward facing dog.

Sjrd, is deze voor de fans? Nee. Hij heeft geen rust voordat al Sara's haren in de upsucking Dyson zitten. Dat kan.

Ik begin mijn dag toch gewoon met een ontbijt hoor. Met bramenjam van het jamvrouwtje, dat al jaren haar jammen verkoopt voor de NCFS. Gisteren stond ze ook met een stand op de CF-dag en natuurlijk ging er jam mee naar Limburg.

In deze ampullen zit hypertoon zout. Dat ga ik vernevelen in de hoop mijn slijm wat minder taai te maken. Hiermee komt de teller op acht spraybeurten op een dag. Als het werkt maakt het me niet eens uit.

De mooie herfstbos die gisteren werd bezorgd komt van Vnn en haar mannen. Ze passen perfect in deze vaas en op tafel.

Sjrd heeft zichzelf verwend. Boys will be boys.

En nu verwent hij de auto. Er zit zelfs bandenspray in het poetspakket, om de zijkanten weer pikzwart te maken. Maar dat gaat zelfs Sjrd te ver.

Voor mij staat vandaag in het teken van bijkomen en uitrusten. En mijn schaap aandacht geven.

Laat ik me eens lekker op de bank nestelen met uitzending gemist. Filemon heeft een interessante serie gemaakt over de aspecten van beroemdheid. Zelf gaat hij behoorlijk met de billen bloot. Erg dapper.

Na drie uitgedroogde mandarijnen gooi ik de handdoek in de ring. Dan maar een appel met een snuf kaneel.

Tijdens Penoza duikt een oude bekende op! (Uit Hollands Hoop.)

Hej hej.

Geen opmerkingen: