maandag 2 november 2015

Plog 306 - Een Limburgs vaatdoekje heet sjottelsplak

Wat deed ik op 02 november 2015?

We komen maar moeilijk op gang vandaag. Het lijkt wel of alle vermoeidheid van de afgelopen week er vandaag uitkomt. Ik voel me een uitgewrongen vaatdoekje. Sara is zoals altijd solidair.

Dus alweer een dagje de hangkleren aan hoor ik je zeggen? Nee nee. Nee nee! Vandaag zijn het sporten-bij-de-fysio kleren. Omdat er doorgaans geen druppel zweet aan te pas komt durf ik het risico wel te nemen.

Pfff deze ging niet vanzelf. Maar ik ben gegaan en dat telt.

Dan mag ik nu onderuit. Desnoods met de ogen dicht.

Vooralsnog blijf ik wakker voor De Reünie.

Sara vraagt zich af waarom Sjrd niet ook lekker op de bank ploft. Ze heeft de rode wijn al klaargezet.

We zijn er dus allemaal ingetrapt. In de hardloopschoenenhype. Uit Belgisch onderzoek blijkt dat dure schoenen niet per se beter zijn of blessures voorkomen dan goedkope exemplaren.

De Sluipschutters zijn er weer! Om in je broek te plassen zo grappig.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Respect x 1000 dat je toch bent gaan sporten! Niet alleen vanwege de CF maar ook vanwege je gebrek aan sportenthousiasme in het algemeen.

Ik word toch altijd zo blij van dat soort onderzoeken waaruit blijkt dat we/ze er allemaal ingetuind zijn. En ik weet zeker dat de meeste hardlopers (ik noem geen namen) nu NOG zeggen dat hun dure schoenen de beste zijn. Want, tja, zij zijn de ervarinsdeskundigen...