dinsdag 3 november 2015

Plog 307 - Waar is de dierenwinkel als je hem nodig hebt?

Wat deed ik op 03 november 2015?

Goedemorgen Facebook. Met je enthousiasme.

Gebeurt dit echt?

Nog maar een wasje aanzetten dan? Tuurlijk.

Dinsdag tijgerdag. Prima.

Sara doe je een kameleonnetje? Je oren hebben de kleur van je kleedje al aangenomen. 

Sara's riem is stuk. Op deze manier is ze helemaal onbestuurbaar. Laat ik maar eens op pad gaan voor een nieuwe.

Oh. Mooi is dat.

Dan eerst maar de griepprik halen. En de gemiddelde leeftijd in de praktijk tijdens dit evenement eens flink omlaag brengen.

En bij de buren waren ze net bezig met mijn bestelling. Toppie joppie.

Ha pap! Wat doe je? Leg je iPad met mijn plog maar weg. Kunnen we live praten.

Alweer lieve post in de brievenbus. XOXO.

Op zoek naar een heel laagdrempelige serie waar ik lang mee vooruit kan kom ik bij Gossip Girl uit. Me identificeren met de hoofdpersonen uit deze tienerdramaserie lukt niet, maar een van de vaders is best een hottie. Goed genoeg.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op
Knippen, vijlen, lakken?

Deze arme ziel vroeg zijn vriendin ten huwelijk ten overstaan van half Amerika en werd afgewezen. Lullig. Dat alleen was nog niet gênant genoeg want de reden van de afwijzing bleek zijn ogenschijnlijk te kleine pielemuis te zijn. Op zoek naar antwoorden en oplossingen reist hij de wereld over. Even fascinerend als aandoenlijk deze documentaire (Mijn pik en ik).

Hej hej.

Geen opmerkingen: