woensdag 4 november 2015

Plog 308 - Knallen met bollen

Wat deed ik op 04 november 2015?

Wij hebben geen haast vanmorgen hè snoes. Rustig samen wakker worden.

Ik schuif er nog even twee para's in. Sinds mijn mic key button vorige week is verwisseld heb ik weer behoorlijk veel pijn in mijn gebied. Zo noem ik het altijd maar, de plek links van mijn button. Ook op de mic key drukken is niet fijn. Het lijkt een soort zenuwpijn. Herkennen andere mic key-muizers dit?

Niettemin gaat het leven ook gewoon maar door, gelukkig.

Ah, Sara heeft zich weer eens met de inrichting bemoeid.

Mam en ik hebben ons naar Intratuin Praxis tuincentrum gebeamd. 

Er moeten namelijk hoognodig bloembollen komen. Ik wil nou eindelijk wel eens tulpen in de tuin.

"Laat de ijsberen lekker slapen"
DIT ZIJN PLUCHEN BEESTEN OP ELEKTRICITEIT. PRAXIS TUINCENTRUM JE BENT DRONKEN.

Goeoeoed. Bollen, violen en wat heide. Dat wordt knallen.

En voor de Snaar een nieuwe riem. Boft zij even.

Onder de viooltjes zitten narcissen-in-wording. Lekker bezig mam.

En hier piepen met een beetje mazzel in het voorjaar blauwe druifjes omhoog. Ik vind het nu al leuk!

Gisteren zat Claudia de Breij bij DWDD. Ze heeft een nieuw boek uitgebracht met de pakkende titel 'Neem een geit'. Het zit boordevol levenslessen en ik denk dat het ook nog heel leuk opgeschreven is, Claudia kennende. Het boek staat in elk geval hoog op mijn december-verlanglijstje. Een van de onderwerpen die ze aansnijdt is de fuck-it list. Als antwoord op de bucketlist, voor al je nog te vervullen wensen. Op de fuck-it list plaats je dingen die je niet meer hoeft te doen. Bijvoorbeeld alle 1000 plaatsen bezoeken waar Floortje Dessing is geweest. Ja, daar hoeven Clau en ik dan dus niet meer naar toe. Wij kijken het programma wel. Echt, een boek naar mijn hart.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Dank voor de tip! Heb het net doorgegeven hier (als decembertip). Niet subtiel; gewoon gezegd wat ik wil hebben voor kerst: het nieuwe boek van CeedeBee.

Kt zei

Lóve de interieurideeën van Sr. Ziet er geweldig uit zo, een beetje een half geschoren schaapje. Cutie.