vrijdag 6 november 2015

Plog 310 - Vlijtige vrijdag

Wat deed ik op 06 november 2015?

Het is ook elke ochtend hetzelfde hè?

Maar dit niet! Zo ziet Sara haar ochtenden het liefst.

Hoera voor de hulptroepen vandaag! Mijn moeder rammelt nog even een kuub bloembollen de grond in.

Mijn schoonvader bijt zich vast in de voortuin.

En mijn vader jaagt op stof. Mooi concept hoor, ouders met (pre)pensioen. ♥

Kijk die herfst verdomme eens staan schijnen in twee potten zeg.

Sara's bruine kleedje moet hoognodig in de was. Prompt is ze niet meer van deze verse fleece af te rammen.

Och ja, douchen en aankleden. Weer gelukt.

In zo'n literzak sondevoeding blijkt echt meer dan een liter te zitten. Het goedje wordt tot de laatste druppel benut.

En als alle helpende handen dan naar huis zijn ga ik zelf aan de slag. Ik doe ook heus wel wat.

Vrijdagavond. We zouden misschien 'op date' naar de film. Gelukkig draaide er niks naar onze zin.

Ook Sara is k.o. Haar tong is er zelfs van naar buiten gevallen. Rover zaliger deed dat ook, maar pas vanaf zijn twaalfde jaar. Moeten wij ons zorgen maken, 3-jarige Saar?

Hej hej.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Dat van dat er meer dan een liter voeding in zit; right??! Ik heb me daar zo vaak over op het hoofd gekrabd, ernstig getwijfeld over mijn rekenkunsten en voorgenomen dat ik het maar eens moest nameten. Blij dat jij de bevestiging nu hebt gegeven.

En hahaha, jullie hebben net zo een spannende vrijdag avonden als wij doorgaans hebben! Mooi is dat.

Kt zei

Rover zaliger <3
Like.
Hier is het net zo onspannend op de vrijdag. Of zaterdag.

Kt zei

oh, ik bedoelde niet ontspannend. Dat ook, maar wilde eigenlijk zeggen 'on-spannend'.