zaterdag 7 november 2015

Plog 311 - De dag dat ik friet at

Wat deed ik op 07 november 2015?

Het belooft een mooi weekend te worden. Ik heb er zin in!

Hier is iets helemaal misgegaan. Of Heidi/ Linda/ Angela heeft een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.

Dáár heb ik dan in elk geval geen last van. Persoonlijk vind ik dat een grote meevaller.

Sjrd en ik gaan gezellig samen op zaterdag naar de winkels. Het wordt nog wat met ons.

Eerst maar eens naar de bakker. Wat zou er in de doos zitten?

Bij de supermarkt werk ik aan mijn karma.

Deze is wel erg leuk en alles maar in feite is het natuurlijk een grote rip off, voor 6 euro. 

Appels. Die zijn vast voor na het weekend.

Het weekend zal met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meer in het teken staan van chocola.

Ja Saartje, weet jij al wie er zo komt logeren??

Onze gast is maar een uur vertraagd.

Oh kijk daar is ze toch! Hoi Mr!

Grappig genoeg heeft Mr ook weer chocola voor ons meegenomen. En voor Sara lekkere stokjes.

Proost jongens! Op lijnrechters, de NS en mit leefde gemaak!

Hier is iets heel erg geks aan de hand. Ik zit al aan de sonde én ik eet. Ik eet een viandel! Met mayonaise! Dat moet van mijn hypo.

Mijn hypo gebiedt me zelfs friet te eten. En ik lust niet eens friet! Haha!

Weet ik wel zeker dat ik geen meervoudigepersoonlijkheidsstoornis heb?

Sara kan het niet meer aanzien.

Oké. Hier is alles weer goed.

Van Sara mag Mr hier best blijven wonen. Ze ligt heel fijn.

Hej hej.

Geen opmerkingen: