zondag 8 november 2015

Plog 312 - Bed and Breakfast de zoete inval

Wat deed ik op 08 november 2015?

Goedemorgen. Hard werken hoor, zo'n B&B.

En dan ook nog de broodjes op deze manier presenteren. Dat wordt vast een lage beoordeling.

Hoewel de paté veel goedmaakt zo te zien.

En de kaas. Alles eigenlijk.

Och kijk, mijn ouders komen Mr ook nog even gedag zeggen. Kei gezellig! Mijn moeder en Sara hebben meteen een onderonsje over de wandeling die mijn ouders zo meteen gaan maken. Sara wil best mee en van mijn moeder mag dat. Maar mijn vader hè. Wat een spelbreker.

"Ge ziet d'r muug uit," aldus mijn moeder. In zulke gevallen kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen en kiezen voor een soepel tenue.

Nou doei lieve Mr! Het was weer gezellig. En bedankt voor het afhalen van je eigen bed.

Nu is het wel even tijd voor een rustje hè Saar?

Hoe gezellig logeerpartijen ook zijn, een mens raakt er niet uitgeruster van. Even de accu opladen. Over een uurtje staan de volgende gasten op de stoep.

Ha familie Maastricht! Wat fijn om jullie weer te zien.

De naef groeit ook maar door zeg. Ik vind het niet normaal.

Gelukkig komt hij nog steeds graag met me knuffelen. Maar ik heb dan ook hele toffe vintage Duplo, daar gooi je altijd hoge ogen mee bij dreumesen.

Zullen we anders nog een keer LEEF van Dreetje Hazes opzetten?

Sara is nog wat spannend maar er wordt al bijna voorzichtig geaaid.

Wat is hier gebeurd?! Sara en Flrs, dat is er gebeurd. Geeft niks.

Ook nog een spontane Chinees. Met gebakken bananen voor mij. Wat een top weekend!

Al vindt Sara het onderhand wel leuk geweest met al die aanloop. Dat demonstreert ze door zielig op de mat te gaan liggen.

Mannenpraat. En Sinterklaaspraat. Want wie heeft nou wiens lootje getrokken?

Hej hej.

Geen opmerkingen: