vrijdag 13 november 2015

Plog 317 - Bezoek van de elfen

Wat deed ik op 13 november 2015?

Ik ben helemaal niet bijgelovig (dan wel gelovig) maar vrijdag de dertiende vind ik toch altijd een beetje spannend. Dikke onzin natuurlijk want het is allemaal terug te herleiden tot een mengeling van geloof en de media.

Sara gelooft alleen in haar eigen mandje. Lijkt me prima.

Dit zal het zo'n beetje zijn vandaag. Mijn bijdrage aan de wereld. De boog kan niet altijd gespannen staan.

Het douchen heb ik zo ver mogelijk voor me uitgeschoven tot het echt niet langer kon. Ik zag namelijk een beetje op tegen het gedoe op mijn buik. De mic key man heeft alles nogal professioneel en stevig vastgeplakt. Enerzijds zit dat erg lekker, al krijg ik het zelf nooit meer zo gestut. Anderzijds heb je onderhand een kettingzaag nodig om alles los te krijgen. Maar het is gelukt hoor. En voor morgen overweeg ik mezelf maar helemaal in te zwachtelen als een mummie.

Sjrd zei het van de week al. Nog even en de magnolia staat weer in bloei. Zou het echt?

Het zou zomaar kunnen dat de zuigelf nog is langs geweest.

Samen met de maaielf.

En ze brachten ook nog een bloemetje mee, namens mijn vandaag jarige oma. Hoe is het mogelijk?!

Proost pop, op een heerlijk rustig weekend.

Tot we de berichtgeving uit Frankrijk vernemen. Stil van.

Hej hej.

2 opmerkingen:

jootje zei

Ooh mijn oma was ook jarig

Chronisch eigenwijs zei

Gefeliciteerd met oma!