zondag 15 november 2015

Plog 319 - Niks geen luie zondag

Wat deed ik op 15 november 2015?

Als de dag begint met hondenkippenvel heeft hij vast veel goeds in petto.

Oké. Dan ga ik hier nu echt korte metten mee maken. Totaal!

Mon Dieu! En allemaal oerdegelijk handwerk hè. Er is geen strijkbout aan te pas gekomen.

Om zoveel vlijt te vieren trek ik mijn andere nieuwe wollen legging aan. Met dat ene vest. En het staat werkelijk enig, al zeg ik het zelf.

Sjrd had zich al eerder verschanst op kantoor en nu sluit ik aan. Knallen gaan we!

Een van de drie spotjes flikkert tegenwoordig soms. Zou het een teken zijn dat we moeten stoppen?

Sjrd is de man die op zondag de pasta afgiet.

We hanteren een strikt bijna clean desk policy.

In de slotaflevering van Penoza IV heeft Justine zich aardig in de nesten gewerkt zeg.

Sara ligt tegenwoordig graag in mijn tent. Geef haar eens ongelijk.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Saartjeeeee <3

Marjan zei

Idd hele leuke leggings! Als ik ze in de winkel zou zien zou ik ze nooit hebben gekocht, maar ik zie nu dat ze echt tof zijn! Nice!

Vnn zei

Wat de schrijfster hiervoor zegt! Ik zou in de winkel over deze leggings hebben gedacht: pardon? Is dit een grapje? Zijn er menen die dit serieus kopen? Maar nu krijg ik de neiging zelf naar Venlo te rijden! Misschien moeten we eens een date naar Venlo doen..(ben nog nooit in een Primark geweest).