woensdag 18 november 2015

Plog 322 - We deden een womibo

Wat deed ik op 18 november 2015?

Mijn dag begint met het terugkijken van de laatste Rijdende Rechter. Van meerdere bronnen vernam ik dat het de moeite meer dan waard was. Dat blijkt te kloppen.

Heel feministisch zet ik vandaag zelf de vuilcontainer en plastic hero's aan de straat.

Tijdens het sprayen verwen ik mezelf met een aflevering Bouwval Gezocht. Ook altijd smullen, zeker als Bob de bouwer het pand in kwestie van boven tot beneden kritisch naloopt.

De storm blies nogal wat blaadjes naar binnen. Laat ik die maar eens gauw opzuigen.

Kijk nou wat een zoet kerstboompje ik gisteren van de kringloop mee naar huis nam. Ik kan niet beloven dat het nog een tijdje de garage in gaat, bij de andere kerstspullen.

Zoals elke woensdag komt mijn moeder Sara een knuffel brengen. Vinden ze allebei heerlijk.

Die geklede joggingbroekenstijl bevalt me wel.

Oh wat gezellig! Sjrd is al vroeg thuis. Nu kunnen we samen nog wat werken. 

En een womibo houden, met zoutjes.

Sprayfie.

Meer valt er over deze woensdagavond niet te melden.

Hej hej.

Geen opmerkingen: