donderdag 19 november 2015

Plog 323 - To fysio or not to fysio

Wat deed ik op 19 november 2015?

Goedemorgen. Tijd voor ontbijt.

De herstelwerkzaamheden in de badkamer zijn weer gelukt. Hoewel het best nog meevalt met het craquelégehalte van mijn hoofd.

Ik moet vanmiddag naar de fysio en hink al vanaf ik wakker ben op twee gedachten. Wel gaan. Niet gaan. Voor de zekerheid heb ik in elk geval al iets sportiefs aangetrokken. Maar ik kan er net zo goed mee op de bank kruipen.

Wat vind jij Sara? Gaan of thuisblijven?

Nou hier heb ik ook niks aan.

Hup, tank uit de kast en vullen. We gaan! Mijn maag is echt rustiger sinds gisteren (HOERA!), dat was het laatste smoesje waar ik op kon teren.

Buiten is het prachtig.

Ik rijd eerst nog even langs de winkel. Waar ze het personeel uitgedost hebben.

Deze kaart moet ik hebben. Ik kies altijd de uilen. Dat heeft best iets autistisch, hoewel ik verder niks van uilen weet.

Hoi fit & fysio. Ik om weer eens een potje verantwoord bewegen. En ik heb er super veel zin in...

Geluk zit in kleine dingen. Een nieuwe zuurstofslang bijvoorbeeld.

Ik na het sporten. Ervoor en tijdens keek ik als een oorwurm.

Het internet staat boordevol nuttige informatie.

Ik kijk de allerlaatste aflevering van Overspel. Wat mij betreft een van de beste spannende Nederlandse series van de laatste jaren. Met een briljante rol van Kees Prins als louche Amsterdamse vastgoedhandelaar. Ook de gebruikte muziek is bovenmatig prettig. Bovendien wisten de makers op tijd te stoppen. Na drie seizoenen is het klaar. Dat is jammer maar maakt de serie des te sterker.

Hej hej.

2 opmerkingen:

sarah zei

Hahahha 'buiten is het prachtig'
Wat fijn dat je maag rustiger voelt!! En eh, Overspel huh? *gaat op zoek*
X

Vnn zei

Penoza is de spannendste serie hoor!