vrijdag 20 november 2015

Plog 324 - Het zwijgende kastje

Wat deed ik op 20 november 2015?

Goedemorgen vrouwtje. Wat is het toch elke dag een feest met jou.

Ook al laat je op gezette tijden sporen van vernieling na. Zolang het je eigen spullen zijn vind ik het best.

Dit hier duurt al de hele halve morgen. Ineens zweeg de radio in alle toonaarden en ik krijg het kastje met geen mogelijkheid meer aan de praat.

Op zolder staat nog een radio en die werkt nog gewoon ouderwets, zonder ingewikkelde kabels en dingen. En er is was. Zoals altijd.

Allez, er was was. En ach, het shirt bovenop. Wie van ons kon tien (!) jaar geleden bevroeden dat het anno 2015 zo actueel zou zijn?

Niet te lang bij stilstaan. Gewoon andere kleren aantrekken en weer door. Vandaag hoef ik nog geen nieuwe longen.

Tijd voor Super Stream Me van Nicolaas en Tim. Ze hebben een mooie serie gedestilleerd uit al die uren online zendtijd.

Die taaipoppetjes van tegenwoordig kunnen ook maar moeilijk zonder elkaar hè?

Dank voor alle tips aangaande het tankdopvraagstuk. Ik kende hem al. Ter illustratie hierbij het bewijs dat er naast mijn brandstoficoontje geen handig pijltje is afgebeeld. Ik zal een dolende tankziel blijven. Het is niet anders.

Inmiddels is de situatie aangaande het KPN-kastje onveranderd. Het blijkt om een landelijke storing te gaan. Gedeelde smart zal dan wel halve smart zijn.

Dan maken we het maar gezellig op de bank.

En via de laptop kunnen we alsnog Homeland kijken. De avond is gered.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Mara zei

Als je geen pijltje hebt, is het bij jullie de kant waar de slang is opgehangen, rechts dus.
X

Irène zei

@Mara: https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/hoaxes/hoaxicoonbenzinepomptoontbrandstofslangaandezelfdekantalstankdop

Vnn zei

....."Hoewel de meeste bestuurders sowieso al wel weten aan welke kant ze moeten tanken,..." ????

Ik zeg maar weer: door een man geschreven dit artikel?

Anoniem zei

De tankdop zit rechts want het slangetje staat rechts:)

Groetjes Vera