zaterdag 21 november 2015

Plog 325 - Het geheim van CF ontrafeld

Wat deed ik op 21 november 2015?

Om 11:00 uur precies plopt de radio weer aan. Wat een heerlijkheid!

Dat ontbijt toch een stuk gezelliger vind ik.

Laat ik dan van deze ingrediënten...

...maar eens vlug dit maken. Een diabeet zonder insuline is als een ontbijt zonder radio, immers.

Sjrd is ondertussen aan de slag in de garage. Hij gaat de boel winterklaar maken. Goed bezig liefje!

Ik maak mijn boel zaterdagklaar. Ook best een klus.

Hier wordt hard gewerkt!

Het resultaat is er dan ook naar. Laat de vorst nu maar komen.

Bonjour? Sinds wanneer is het Frans de voertaal in ons dörp?

We zijn op pad maar het is nog een beetje vaag welke kant we opgaan.

Oh kijk. Dit is duidelijk Heerlen. Hoi Ikea!

Er stond nog een te klein vloerkleed te wachten om teruggebracht te worden. Vandaag is het zover.

We zijn beslist niet de enigen die iets terug komen brengen! En in Heerlen is de voertaal klaarblijkelijk Duits. 

Groetjes vanuit de lift van Jøt en Jøl.

Nou ja, als we er toch zijn...

Raad maar welke groente er door de pasta zit...

Tijd om naar huis te gaan, we zijn kapot. We ja. Weet je wat CF is? Dat je man de hele middag hard in de garage heeft gewerkt en jij daar 's avonds net zo moe van bent als hij.

Thuis zijn er de bank, het dekentje, de hond. En De Kwis met Kopspijkers! Wat een top avond!

Hej hej.

1 opmerking:

Ri zei

Die man en vrouw achter jullie bij het eten. Ze zien het even niet meer zitten.