zondag 22 november 2015

Plog 326 - Een interessant energydrinkweetje

Wat deed ik op 22 november 2015?

Goedemorgen Saartje, ben je nog een beetje lui?

Sommige mensen worden geboren met vleugels op hun rug. Sommige mensen niet. In dit huis wonen mensen zonder vleugels. Wat deze folder volstrekt nutteloos maakt.

De tuin ligt er maar kaaltjes bij zo. Gelukkig kunnen we voor de gezelligheid in de garage terecht.

Het is zondag. Dat betekent kantoren en zodoende een extra blikje Energy voor de mens. Ik las op Twitter dat als je een frikandelbroodje in de grond stopt en hem geen water maar energydrink geeft, er vanzelf een havoscholier uitgroeit die Mitchel heet.

Als ik bovenkom blijkt dat de kabouters het bed hebben afgehaald. Dat is nog eens een verrassing!

Ik ben zo laat met douchen en aankleden dat het alweer schemert. Nou en?

Sjrds ouders komen een wijntje drinken. De walgelijke stinkkaas is hier gelukkig op.

Stinkkaas? Super lekkere kaas!

Van weekend vieren word je maar moe. Gelukkig is het morgen weer maandag.

Da's nou jammer. De truc met de kabouters werkt blijkbaar maar een keer.

Voordeel daarvan is wel dat we ons nu kunnen begraven in het winterdons.

Hej hej.

1 opmerking:

Kim zei

Hahahaha ik ga een frikandelbroodje planten ;).