maandag 23 november 2015

Plog 327 - Een pure dijenkletser

Wat deed ik op 23 november 2015?

Sara ik ga bijna denken dat je vannacht iets stouts hebt gedaan, als je er zo bij ligt. Oh wacht, je stond vanmorgen inderdaad ineens weer op de slaapkamer. Uit het niks. Maar zo te zien heb je er enorm veel spijt van. Het is al goed.

Hé ho! Zij die aanstonds sporten gaat groet u. 

Maar eerst een goede bodem leggen natuurlijk.

Er staan echt goede grappen op het pak hagelslag!

Hier ben ik alweer terug van het sporten. *duim omhoog* Dan mogen we nu best samen een programmaatje kijken van het een of ander.

Oh ja. Ik had ook nog een haakhobby. Laat ik me daar dan maar weer eens op storten dan.

Het helpt ook niet echt dat ik aan twee projecten tegelijk bezig ben.

De avond breng ik door bij Nk op de bank. Omdat onze levens allerminst saai zijn is het zaak elkaar geregeld bij te buurten. Is goed gelukt.

Bij thuiskomst tref ik mijn liefdes aan. Zij hebben het samen ook heel gezellig gehad zo te zien.

Hej hej.

Geen opmerkingen: