dinsdag 24 november 2015

Plog 328 - De lijst der lijsten

Wat deed ik op 24 november 2015?

Nou ja, dit is de situatie zoals hij bijna elke dag is maar ik nooit laat zien. Ik kom beneden in mijn pyjama en dwaal daarin een aantal uren over de begane grond. Vandaag zijn er bovendien nogal wat gemiste kansen op fotografiegebied. Het is niet anders.

Voor Sara hoef ik me in elk geval niet te haasten. Zij heeft helemaal geen zin om aan de dag te beginnen. Zo erg is het met mij niet hoor. Ik heb gewoon graag mijn pyjama aan.

Dit is werkelijk fantastisch! Ik kom het tegen op Facebook en ben inderdaad mind blown.

Ik ben gelukkig net zo gehecht aan fris zijn dus het komt elke dag ook weer goed.

Het schijtweer buiten schreeuwt om gezelligheid binnen. Ik begin met kaarsjes.

En ik heb zin in plaatjes!

Cash op de Crosley is altijd een goed idee.

Volgens mij kunnen alleen vrouwen zo druk zijn met kaarsjes en dingetjes en die verplaatsen en eindeloos herschikken.

Zeg Saar! Kom eens van die ba... Ach laat ook maar. Daltonhond.

Ik word zo zen van deze hele setting dat ik nog maar een lapje haak.

En ik vul mijn lijst voor de Top2000 in! Vorig jaar maakte ik me er nog makkelijk vanaf door alleen maar liedjes van Queen te kiezen. Het idee om Imagine van John Lennon nu eens op nummer 1 te krijgen onderschrijf ik van harte.

Dit jaar kies ik voor een mix van protestsongs en persoonlijke melancholie. Dat past ook wel een beetje bij deze tijd.

Sjef, de schoonvader van Nieky - The Knock-out van Brabant, heeft zijn ouders laten vereeuwigen op zijn buik. Vinden jullie dit ook een leuk idee pap en mam? Maar dan met jullie hoofden op mijn buik. Anders zou het echt een beetje gek zijn.

Het wordt Sara allemaal wat teveel op deze manier. Sorry meid. C'est la vie.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Vnn zei

Ik heb niets met kaarsjes en dingetjes en schikken, laat staan herschikken. Ben ik nu geen vrouw?

Ri zei

U heeft een goede muzieksmaak.

Irène zei

@Vnn: Dan zou ik me toch maar eens na laten kijken ja, voor de zekerheid!
@Ri: Danku!

Vnn zei

Ik ben al zo vaak nagekeken: ben prima in orde...aHUM. Dat gesjooi is gewoon niets voor mij. En ik houd heel erg van orde. Denk toch dat ik een autist ben ;)