woensdag 25 november 2015

Plog 329 - De grote rendierwissel

Wat deed ik op 25 november 2015?

Hartelijk woensdag. Ik heb er weer zin in!

In brood heb ik ook zin. Maar ik vis behoorlijk achter het net. Er ligt nog geen kruimel meer in de vriezer.

Er zit dus niks anders op dan eerst naar de bakker te gaan. Heel misschien heb ik ook nog schandelijk lekkere taaitaai gekocht.

Qua tijdstip telt het als lunch. Maakt mij niet uit.

Oké, vandaag is de dag dat het rendier weer aan de muur hangen mag. En zo kruipt de winter steeds een beetje verder het huis in.

In feite kan het mij niet deren welk seizoen het is. Ik vind ons huis altijd fijn en gezellig.

En ik blijf hutteren met spullen.

Sterker nog, er heeft zich alweer een nieuw interieurproject in mijn hoofd genesteld. Wordt vervolgd.

Tijd voor een koekie lijkt me.

Albert verkoopt deze super lekkere biologische havermout koeken. Ik vrees een nieuwe craving aankomen.

Sinds tijden gooi ik weer eens een blog online. Dat dit vroeger dagelijkse kost was. Ongelooflijk.

Hé Sara! Gezellig dat je ook nog even je neus laat zien. Hoewel, die zien we juist net niet.

Dit is het lapje van de dag. Vanmiddag ben ik er aan begonnen en een goed aantal uren later is dit pas het resultaat. Ik heb de spanningsboog van een goudvis. Maar ik heb ook een deadline. Voor middernacht moet het af. Dus alle mobiele apparaten aan de kant en gewoon doorwerken. Is dat nou echt zo moeilijk?

Hej hej.

Geen opmerkingen: