vrijdag 27 november 2015

Plog 331 - Sterk staaltje huishoudkunde

Wat deed ik op 27 november 2015?

Och jongens, deze ochtend begon met spanning op zolder. Want de gevulde wasbol zat vast in het rubber van de deur van de wasmachine. Mogelijk doordat ik iets teveel handdoeken wilde wassen. Een goede tien minuten leek het erop dat het niet meer goed zou komen en ik straks die hele drommelse was opnieuw aan kon zetten. Ik was al bijna onderweg naar een stuk gereedschap om de boel te forceren (wat uiteindelijk een veel duurdere oplossing zou zijn geweest dan een extra was draaien maar ja blinde paniek en alles). En je raadt het al. Net toen ik even niet keek hoorde ik een vertrouwd getik en bleek die dwarse wasbol te zijn losgeslagen. Nu zit alles fris gewassen in de droger! Mag ik al wijn?

Nee natuurlijk niet. Maar ik mag wel een extra lekker geurtje op.

Het benieuwt me werkelijk wat de dag nog meer voor me in petto heeft. Maar ik heb een goed vest aan dus kom maar op.

Sara is in elk geval haar immer onverschrokken en knappe zelf.

Ook in zwart wit.

Ik weet niet hoe verstandig het is dat ik me hier aan waag. Voor de zekerheid wacht ik nog even met uitruimen.

Alweer een wandelingetje? Wel ja joh. Iemand moet de buurtinspectie op zich nemen.

Het is koud maar lekker buiten. 

Ik meen het.

Wat me bezielde toen ik deze kaars kocht weet ik niet. Ik weet wel dat het moment gekomen is hem in brand te steken. Obsceen ding.

Het weekend wordt ingeluid met friet voor de mens. Ik eet gezellig een viandelleke mee. Een makkelijke manier om wat snelle calorieën binnen te tikken. Het is superhandig dat er tegenwoordig wat extra eten in past tijdens de sondevoeding.

Keurig Saar, precies op de plaid. Maar nu gaan we naar het mandje.

Hej hej.

Geen opmerkingen: