zaterdag 28 november 2015

Plog 332 - What's another year?

Wat deed ik op 28 november 2015?

Goedemorgen. Hoewel mijn buik daar iets genuanceerder over denkt. Die lijkt tekenen van verstopping te vertonen. Zodoende haalde de viandel van gisteren het ochtendgloren ook niet. Wat nu gezongen? Volle bak laxeren of halfvolle bak?

Halfvolle bak. Ik heb helemaal geen tijd voor dit soort ongein. Het is prachtig weer en we hebben een nógal leuke middag voor de boeg.

Wij zijn er al, nu is het wachten op onze afspraak. Hoe snel vinden ze de weg in deze immense stad?

Oh wat fijn! Proost lieve mensen! Op dit moment hebben we dus een jaar op gewacht.

Mrc en ik denken hetzelfde. "Allemaal leuk en aardig als ze maar niet weer Texaans gaan praten..."

Vooralsnog zijn er gelukkig nog tal van andere hamerstukken die we af moeten handelen.

Chrs wat goed, je hebt de pit! Nu mag je een wens doen...

Ondertussen zet deze piet de boel flink op stelten.

Zo'n middag verdient niks anders dan duimen. We spreken af dat we elkaar in ieder geval over een jaar weer zien en alles wat eerder is is meegenomen.

Voor we naar huis gaan racen we nog even door de supermarkt. Althans. Dat dacht ik.

Maar dan kan ik toch eindelijk op de bank crashen. Met een hypo. Gezellig.

Sara en ik nemen nog even de dag door tijdens mijn laatste spray en dan kruipen we lekker onder de wol.

Hej hej.

Geen opmerkingen: