woensdag 2 december 2015

Plog 336 - Van alles niet gedaan

Wat deed ik op 02 december 2015?

Goedemorgen Sara. Er ehm, hangt iets uit je bips. Wie ben je uit de selectie aan het zetten?

Ik heb mezelf even uit de selectie gezet. In de zin van dat ik vandaag een rustdag inlas. Niet omdat ik niet fit ben maar om te voorkomen dat dat gebeurt. 

Volgens mij wil Sara iets duidelijk maken, aan het gekras van haar nagels op het hout te horen.

Het is niet de vraag of en wat ik eet maar wanneer. Volgens mij is dit het moment.

Sara, wat heb je nou weer gedaan?!

Ze vindt het zelf een heel goed idee. Het past ook precies.

Dan ga ik maar cadeautjes inpakken.

En een plog maken. En een lapje haken. Echt enorm productief allemaal. Ondanks mijn rustdag. Gelukkig doe ik ook van alles niet. Dat scheelt.

Het lijkt me tijd voor kaarsjes.

En een opgetuigd boompje. Om alvast wat aan het kerstidee te wennen.

Zo'n dagje rust heeft ons allebei echt goed gedaan.

Hej hej.

Geen opmerkingen: