donderdag 3 december 2015

Plog 337 - Nog een hangdagje

Wat deed ik op 03 december 2015?

We starten de dag rustig op hier in huis.

Heel veel meer dan een beetje hangen achter de laptop zit er niet in. Ik lees online alle columns terug die Henk van Straten voor LINDA. schreef. Ze gaan over zijn verse scheiding. En zijn dode hond. Ik vind ze prachtig.

Precies dit.

Gelukkig is er altijd nog de zolder waar ik mijn goede bedoelingen kwijt kan.

Twee manden vol opgevouwen schuldgevoel. Dat is tenminste nog iets.

Waar voel jij je precies schuldig over Sara?

Die roze gloed heeft wel iets. Wat weet ik niet precies. Maar ik weet het vandaag sowieso niet zo goed. Misschien is dat het juist.

We geven ons er maar aan over. Het is niet anders. We kunnen niet anders.

Hopelijk is de benzinetank morgen weer helemaal vol. Dit gehang ben ik nou wel weer zat.

Hej hej.

Geen opmerkingen: