vrijdag 4 december 2015

Plog 338 - Zo'n lensdopje is zeker wel noemenswaardig

Wat deed ik op 04 december 2015?

Ha lief poppetje! Zin in een nieuwe dag?

Ikke wel! De lamlendigheid is van me afgespoeld. Zo simpel gaat dat soms.

Tijd voor een ontbijt.

Dit is Sara's nieuwe hang out de laatste dagen. Misschien moet ik daar ook eens gaan zitten.

Maar eerst ga ik de laatste, al die niet geheime, boodschappen voor het weekend doen...

Zie mij hier eens sereen in de decemberzon zitten relaxen.

Maar niet heus. De pijn in mijn maagstreek is in volle hevigheid terug. Ik snap er niks van. Ik kan wel huilen van ellende. Oh wacht, dat ga ik ook gewoon doen.

Ha pap en mam. Gezellig. Waar hebben jullie het over? Golftactieken en kerstlijstjes. Oké.

En ze komen mijn lensdopje terugbrengen. Super! Het lag ergens in hun auto op een onmogelijke plaats. Maar nu is het terecht. Mijn leven is weer compleet. Of hier nou echt een foto van gemaakt moet worden, vraagt mijn vader zich verwonderd af. Ja pap, dat moet. Probeer jij maar eens een dagelijks plog te vullen, al bijna een jaar lang. Dan zijn dit soort - in jouw ogen - futiliteiten meer dan welkom.

En dan nu rap aan de dichterij. 

Oh lekker, mijn kerstdiner is bezorgd. Zo te zien is Sara minstens even enthousiast.

Maar liefst twee chocoladeletters vallen mij ten deel vandaag. Wat een verwennerij!

Het is ballonvlucht meid. Zeg het maar.

Volgens mij wordt hier ook gedicht. Voor wie zou het toch zijn?

Hej hej.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha natuurlijk een foto van de lensdopje....balen van de pijn in je maag, hoop dat het snel over gaat of nu is!!
Geniet altijd van je foto's en plogs hoor!!

Judith zei

Ik ook, juist die kleine dingen zijn prettig om te lezen. Dat je zo'n buikpijn hebt niet :-(

Sarah zei

He wat balen dat de pijn weer terug is. Een dikke knuffel met de wens dat dat snel weer NIET zo is.
Daarnaast word ik steeds een beetje jaloerser op je haak-deken. Hij zit er zo comfy en fluffy uit! Het idee om het ook te gaan proberen, of in elk geval die 15 cm gebreide sjaal van jaren geleden weer op te pakken begint te borrelen hier!