maandag 7 december 2015

Plog 341 - Een maandag vol opstartperikelen

Wat deed ik op 07 december 2015?

Nou... Maandag. Dan witte ge ut wel.

Ik kom een half uur later dan ingepland aankakken. Dat is weer een sterk staaltje oenigheid van mij. Gelukkig schijnt de zon.

Het lijkt wel lente zeg. Ik ben zonder jas van huis gegaan. Dé boom is nu helemaal kaal. Als het zo zacht blijft duurt het niet lang voor er weer knoppen verschijnen. Mijn op een strenge winter gekochte Uggs liggen intussen wortel te schieten.

Lekker sfeertje zo, met die schaduwen.

De vrolijke bezorger van Albert is er al heel vroeg en sjouwt met blote armen onze boodschappen naar de keuken. Blikjesgewijs zitten we geramd de komende tijd.

Roze luchten kun je niet vaak genoeg vastleggen.

Hetzelfde geldt voor huishoudelijke beslommeringen.

En dan doe ik dit...

En het bed is weer opgemaakt.

We zitten midden in een printerinktcrisis. Een niet-passend B-merk, een lekkende cartridge en tig lege vellen die op letters wachten. Ga er maar aan staan.

Yo Saar! Wat ben jij toch rustig vandaag.

Dit is veruit de beste snor die ik in tijden heb gezien. Al is het met snorren wel zo dat ze vooral anderen dan je eigen man of vader goed staan.

Nou, de Slippies hebben de kerst niet gehaald. Er bleek een stuk plastic in verstopt te zitten en de magnetron deed de rest. Wat een dag.

Hej hej.

Geen opmerkingen: