vrijdag 11 december 2015

Plog 345 - Met een super goede tip van Cleopetra

Wat deed ik op 11 december 2015?

Joepie, de vermoeidheid is er weer uitgehangen en weggeslapen. Een nieuwe dag vol avonturen wacht. Volgens mij kan ik wel zeggen dat dit een beetje mijn nieuwe ritme lijkt. Tegenover een actieve dag staat een non-actieve dag. We kunnen het maar weten.

Eerst maar eens langs de bakker.

Erh?

Door naar de stad.

Sjoerd is vandaag met mijn auto op pad en daarin ligt nog mijn invalidenparkeerkaart. Handig. Dan maar een kaartje kopen en wat verder tippelen.

Ik heb bedacht wat ik met die kerstbomenposter wil. Hier kunnen ze me vast helpen.

Aan de rafelranden van de binnenstad kom je echt van alles tegen.

Door naar de kringloop. Eens kijken of ze hier ook aan kerstmarkt doen.

Dat doen ze. Maar het mooiste is al weg. Denk ik.

Wel vind ik een lp van MJ. Dat maakt alles goed.

Weer thuis bestudeer ik de buit voor in de boom. De roze en gele kerstballen vond ik bij de kringloop. Gele kerstballen zie je amper dus hiermee ben ik erg blij. De roze vis met blond haar scoorde ik bij de Action. Elk jaar mag ik een kitscherige bal kopen. Dit jaar is het de vis, die de uitgedoste krokodil en het toegetakelde varken komt vergezellen. Het kerstmannetje en de druppelvormige ballen komen van mijn ouders zolder. Ze hingen vroeger nog bij mijn vader thuis in de boom.

Is het geen plaatje?

Dan kruip ik nu met mijn hartje op de bank. Als ze van jou (en Rover!) eens een kerstbal konden maken...

Dit dan maar weer. Ik kom er niet onderuit.

Voor deze film moet Homeland even wijken. Dat kijken we straks wel terug.

Hej hej.

Geen opmerkingen: