zondag 13 december 2015

Plog 347 - Dagen als deze plog ik liever niet

Wat deed ik op 13 december 2015?

Goedemorgen. Dit potje jam past precies bij mijn staat van zijn vandaag.

Maar eens aan de ochtendspray. Gelukkig heb ik goede hulp.

Ik voel me niet heel jofel vandaag. Van het eten van gisteren heb ik erg veel last. Ondanks de nodige pillen tegen maagzuur en om de maag te ledigen staat mijn slokdarm nogal in brand. Bij iedere boer die zich een weg naar boven werkt lijkt er een groter gat te ontstaan.

Sara is in de chillmodus gegleden.

Ik probeer dat ook maar het lukt nog niet erg. Als ik platter ga liggen hou ik geen slokdarm meer over denk ik.

Een beetje hulp is nooit weg op dagen als deze. Saar voelt dat peilloos aan.

Eigenlijk zou ik Sjrd helpen op kantoor maar dat lukt niet. Verdomme. Een dutje dan maar.

Sjrd kookt zijn potje en ik hang toch maar mijn sondevoeding aan. Ik moet iets. Binnenkrijgen.

Nog even De Kwis terugkijken. Met Giel en Gerard. Gezellig. Van Gerard gaat mijn maagzuur zelfs koken. Lachen.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Rosan zei

Heb je wel eens antagel gehad? Naast de gewoonlijke maagzuurremmers is het een drankje dat erg snel even verlichting geeft. Je zou het je arts kunnen vragen, het is volgens mij een veredeld soort rennie, maar als drankje naar mijn ervaring prettiger..
Hoop dat je je ondertussen een stuk beter voelt.

Sarah zei

He wat frustrerend zo een dag! De volgende ochtend weer beter?!
(Je blijft wel mooi in je dag uit en dag aan ritme zo)