maandag 14 december 2015

Plog 348 - De mooiste bal uit de boom

Wat deed ik op 14 december 2015?

Eigenlijk had de eerste foto van de dag er anders uit moeten zien. Maar aangezien dat zo'n onsmakelijk beeld had opgeleverd zitten Saar en ik hier maar gewoon heel opgelucht te zijn. Letterlijk en figuurlijk. Het leed is geleden, het vuur in mijn slokdarm is gedoofd.

Om te boel vooral niet te forceren ontbijt ik met een glaasje movicolon. Ook lekker.

Dit is inderdaad helemaal geen verkeerd idee.

Slappe thee met een beschuit. We proberen het gewoon.

Van alle spray randverschijnselen vind ik het alcoholbad echt het allerstomst. In theorie moet het dagelijks maar de praktijk is wat weerbarstiger. Een dag of 28.

Sara heeft best zin in een fotoshoot.

Zolang het maar op de automatische stand van de camera is!

Weer knap en fris en gehuld in mijn schapenvacht.

Laat ik nog maar eens een stukje lezen. Op mijn kerstverlanglijstje staan nieuwe boeken maar daar mag ik pas aan beginnen als deze uit is.

Kijk dan toch! Een kerstbal met mijn harige vrienden! Nglq kwam hem zonet brengen, nadat ze over mijn wens had gelezen. Jemig wat lief!

Sara doet nog even wat yoga-oefeningen en daarna kunnen we naar bed.

Hej hej.

1 opmerking:

MijnPlog zei

Je hebt geen fijne dagen! Hopelijk worden ze snel weer ingeruild voor goede. Tijd uitzitten, maar ze komen.