donderdag 17 december 2015

Plog 351 - Het genoegen van Sara's jaarlijkse APK

Wat deed ik op 17 december 2015?

Aan mijn hoofd te zien heb ik enorm veel zin om aan deze dag te beginnen.

Sara begint haar dag met buurtpreventie. Ze houdt goed in de gaten wie en wat er langs ons hekwerk loopt. En waarom.

Dan zal ik nu deze spullen maar weer eens uit gaan laten. Ze staan te trappelen.

Mijn uurtje hier zit er weer op. Succes jongens, de rest is voor jullie. Jongens?

Ik heb best wat musketkransjes verdiend dacht ik zo.

Het pielen met mijn camera gaat maar door. Ik test nog eens al mijn filtertjes uit. Deze heeft wel wat mystieks. Of zo.

We lopen hier naar de dierenarts maar dat weet Sara nog niet. Ze denkt dat we gewoon voor de lol gaan wandelen.

Hier weet ze wel waar ze is. Haar enthousiasme is meteen beteugeld.

Ik schrok overigens een beetje van mezelf toen ik deze afspraak maakte. Het genoegen waarmee ik het deed. Nu eens een keer niet voor mezelf. Sorry Saar, over jouw rug nog wel.

Gelukkig is alles in orde. Al denkt Sara daar zo te zien anders over. Die naald in haar vel voelde helemaal niet oké. Rover - die gek genoeg nog steeds praat - probeerde Sara nog te waarschuwen. "Sara kijk uit! Dit is die man die mijn vermoord heb!" Maar ja, wie verstaat überhaupt een dode pratende hond?

Zo te zien wordt hier hard gewerkt. Jullie zijn toch geen kerststukjes aan het maken hè? Zeker wel. Volgens mij ben ik met hetzelfde doel hier. Als dat maar goed gaat.

Misschien leg ik me wel toe op het fotograferen van de katten.

Nee nee, aan de slag. Met oase en mos, in een schaal.

Nog wat niet te natuurlijke dingen erop en klaar is mijn onconventionele kerststukje.

De wat meer geijkte kérststukjes laat ik over aan de anderen.

Kan ik nu mooi verder met de katten.

Hej hej.

Geen opmerkingen: