maandag 21 december 2015

Plog 355 - Een charmeoffensief met een staart

Wat deed ik op 21 december 2015?

Hartelijk maandag! Het belooft weer een sportieve dag te worden.

Sportief is een ruim begrip vindt Sara.

Het gaat zo lekker dat ik wel weer eens zin heb in dit martelwerktuig.

Maar ook een martelwerktuig is een ruim begrip.

Dit is dan weer een beetje jammer. En ik had nog wel net zin in kerstkransjes. Ach dan bolus is toch nog wat extra bij.

Bijna alle cadeautjes zijn in huis. Ik zal ze maar eens in gaan pakken. Volgens mij winkelde ik dit jaar zo'n beetje alles online bij elkaar. Sorry lokale middenstand.

Even met de voetjes van de vloer. Mijn getrainde benen slaken een zucht van verlichting.

Je kunt niet vaak genoeg tegen je hond zeggen dat je van haar houdt.

We hebben al aardig wat kerstkaartjes gekregen. Ik ben geroerd door de mooie woorden en wensen die mensen voor ons hebben.

We hebben zin in een film en toevallig las ik vandaag op Yvons blog vijf filmtips. Little Miss Sunshine staat daar ook tussen. Ik heb hem jaren geleden al eens gezien maar Sjrd nog niet. De hoogste tijd dunkt me.

Terwijl Sjrd Sara uitlaat goochel ik nog snel met het beddengoed. Ik heb het winterdek maar weer ontmanteld. We zweten peentjes 's nachts.

Sara's pootjes zijn na de wandeling wat schmutzig. Daarom mag ze niet op de bank. Dat heeft nogal wat voeten in aarde.

1-0 Voor Sara. Met een charmeoffensief.

Hej hej.

1 opmerking:

Ydnas zei

Een hoog suiker na het sporten kan van de adrenaline zijn, ik heb het ook vaak en in principe mag je dan dus gewoon wat eten zonder extra insuline. Nou ja, gewoon een beetje ongevraagd advies, ik heb dat toevallig pas besproken ;-)