dinsdag 22 december 2015

Plog 356 - We vergaten te zoenen onder de mistletoe

Wat deed ik op 22 december 2015?

Goeiendag zeg. Ik word echt compleet gestoord van die fuck vliegen in huis. Ze vermeerderen zich waar je bij staat. Sla je er een het hiernamaals in, zit er alweer een nieuw duo op mijn spullen. Om mijn fris gewassen sprayspullen zo te houden ben ik als een bezetene in de weer met theedoeken.

Dit is nog een punt van ergernis. Van deze batch caystonflesjes breekt zowat ieder dopje af voordat ik het fatsoenlijk geopend krijg. Mijn vingers zitten deze maand onder de sneetjes.

Hé. Maar dan krijg je zo'n kerstbal overhandigd van Mrjln en dan is al het kleinburgerlijk leed geleden.

Een dikke dankjewel Mrjln!

Ik moet zo meteen naar de kapper. Volgens mij is dat de beste plek om mijn natte, geklitte haren uit te laten kammen.

Woei, spannende post! En wederom heel lieve, zo vind ik even later uit.

Popje! Denk je dat het lukt om zo even op het huis te passen? Als je klaar bent met je tongoefeningen.

De grap is dat ik in dit pand zo'n 25 jaar geleden mijn eerste kuif liet knippen. Ik hoop heel erg dat ook de kuif weer een opleving krijgt. Na de tweede neontrend en zoveelste leggingrevival kan het niet anders dat ook de kuif terugkomt.

Omdat ik geen trendzetter ben laat ik het deze keer bij het opfrissen van mijn kleur. En ik zet mijn tanden in kerstchocola. Dat lukt prima.

Beam me up, Scotty.

Zo'n beautydag is niet af zonder nagellak.

Nog een kek kleedje en wat kleur op mijn gezicht. Ik ben er klaar voor!

Waarvoor? Voor een etentje. Mijn vader heeft vandaag, na dik 45 jaar, zijn allerlaatste dag ooit gewerkt!

Ja ga daar maar eens even bij staan zwaaien, op het bordes.

Daar moet op gedronken worden. Met een super hippe cocktail van gin en nog meer dingen.

Dit voorgerecht is werkelijk goddelijk. Met de beperkte mogelijkheden die mijn maag tegenwoordig toestaat glijdt deze tonijn als boter naar binnen.

Net als vorige week peuzel ik tijdens ronde vier nog wat van een smakelijk toetje. Op deze manier is uiteten gaan goed te doen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: