woensdag 23 december 2015

Plog 357 - Een plog met een briljante tip

Wat deed ik op 23 december 2015?

Van het kunstige kappersvlechtwerk op mijn hoofd is na een nacht keihard slapen weinig meer over. Ik weiger passende maatregelen te treffen. Dan maar een vogelnest.

Boompje aan, Serious Request aan, het lijkt wel kerstvakantie.

Ontbijt vermomd als lunch. Wat maakt het uit. Mijn maag is rustig na de festiviteiten van gister. Dat is een dansje waard.

Nu niemand van ons meer werkt (...) kunnen we gezellig samen de kerstboodschappen doen. Vet gezellig.

Alberts bezorgservice zat al helemaal vol deze week. Dat was nogal een tegenvaller. Gelukkig blijk ik het toch nog zelf te kunnen.

In de supermarkt staat een boom waar je kerstwensen in kunt hangen. Mijn oog valt op deze. Ik denk dat de kerstman hier best iets aan kan doen.

De warme chocomelk in Heerlen is me zo goed bevallen dat ik het thuis ook eens zelf maak. Een makkelijke manier om wat calorietjes binnen te tikken!

Sara geeft weer het beste van haarzelf vanavond.

Zonder schaamte gooit ze de hele winkel open.

Op het ouderlijk nest liggen de pakjes onder de boom. Mijn moeder stuurt een teaser. Spannend hoor!

Ik ga nog even aan de slag met pillen uitdrukken. Dat blijft een inspirerende klus.


Gelukkig tipt Sjrds neef Jst via Facebook dit pareltje. Ik heb meteen alle afleveringen gebinged. En zo is het toch weer een latertje geworden.

Hej hej.

Geen opmerkingen: