donderdag 24 december 2015

Plog 358 - Een prachtig mantra

Wat deed ik op 24 december 2015?

Ha Saar! Wie staat daar alweer voor dag en dauw voor de deur?

Het is de bezorger van GLS met mijn bestelde pakketje. Precies op tijd voor de kerst. Da's boffen!

Persoonlijk ben ik erg in mijn sas met deze compositie. De poster is van Sammy Rose en heet Carl The Show Must Go On. (En ik vond hem voor een prikkie op marktplaats maar dat is het geheim van de smid.)

Mijn moeder blijft maar teasers sturen. Nu weer goddelijke vers gebakken wafels. Goed bezig mam!

Nog meer lekkers. Dit keer in de vorm van een drinkbare kerstwens. Gut wat leuk!


Voor ik het vergeet vraag ik nog snel een liedje aan voor Serious Request. Ik kies - natuurlijk - voor Don't Stop Believing van Journey. Omdat vrijwel alles uit de jaren tachtig domweg fantastisch is. En kitsch. Maar dat past prima bij een tijd als kerst. Bovendien is de titel even simpel als briljant. Ik heb hem in elk geval vaak als mantra gebruikt dit jaar.

Goed. Laat ik nu dan de boet maar eens gaan stofzuigen. Anders wordt het nooit kerst.

Dit vind ik telkens even lachwekkend als irritant. Waarom kunnen mannen nooit dingen bijvullen?

Laat die kerstavond maar komen, ik ben er klaar voor.

Hoera de man is thuis en heeft kerstvakantie! Ook bracht hij nog een kerstpakket mee. We zullen dit gegeven paard maar niet in de bek kijken. Ook al hebben we er hier nu drie van.

Oh Sara, wat een genot. Samen op de bank. De leven.

We spenderen deze avond met Nk en Mrl. En allemaal smakelijke hapjes.

Al blijven de kerstkransjes het aller lekkerst. Ik snap dat.

Vet chill zo.

Maar echt.

Die twee hooligans hier fokken mekaar mooi op. Wat een heerlijk duo.

Ze zijn dan ook dol op elkaar.

Lekker slapen mopje. Voor een paar uurtjes dan. Want kleuters in de ochtend passen helaas niet in ons schema.

Hej hej.

Geen opmerkingen: