zaterdag 26 december 2015

Plog 360 - Geen kerstfilm gezien

Wat deed ik op 26 december 2015?

Ik zeg maar zo: de morgenstond heeft een tandenborstel in de mond!

Sjrd staat hier de overtollige kalkoen eraf te stretchen. Nadat hij er - niet geheel onbelangrijk - alweer een verkwikkend loopje op heeft zitten. Een deel van mij is daar best een beetje jaloers op. Mijn eigen hardloopcarrière lijkt nog maar zo kort geleden. Ik weet hoe fijn het voelt, op een gegeven moment tijdens het lopen en vooral erna. Het grootste deel van mij kan die jaloezie gelukkig prima loslaten.

Huh? Hardlopen? Breek me de bek niet open.

Maar goed, tweede kerstdag dus. Hiep hoi.

We zijn schandelijk verwend gisteren, trouwens. Vervelen hoeven we ons de komende tijd zeker niet. 

Deze posters gaan bijdragen aan de nieuwe look van de woonkamer. Ze komen in wisselende combinaties op een heel toffe plank aan de muur. Die plank is inmiddels klaar. Hij hoeft alleen nog maar geschilderd te worden. Het toeval wil dat ik een vader heb die tegenwoordig wat tijd over heeft...

Ook de cactusvaas (Serax) en een boompjeskandelaar (Kähler Avvento) vonden hun weg van de arrenslee naar mij. Ik geloof dat ik tegenwoordig blijer word van spullen voor het interieur dan nieuwe kleren. Maar pin me er niet op vast natuurlijk.

Aan lezen of puzzelen kom ik vandaag niet toe. Er wacht nog een kerstdiner.

De naef heeft een hoestje, mijn zwager is ziek en mijn schoonmoeder komt net terug van de weekendtandarts. We maken er toch maar het beste van.

Weer thuis kan ik zalig gestrekt op de bank. Eindelijk de laatste aflevering van Homeland kijken...
Al met al is deze kerst weer goed verlopen. Vrede op aarde, geen enkele kerstfilm gezien en geen gram aangekomen.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Hee, vandaag heb je een compleet rondje gedraaid! (get it, get it?) x