zondag 27 december 2015

Plog 361 - Duffe derde kerstdag

Wat deed ik op 27 december 2015?

Kan iemand me vertellen welke dag het is? Ik ben de draad helemaal kwijt.

Sara weet het ook niet. Ze is vooral duf.

En moe.

We zijn allemaal duf. En moe. Ik kan niet beloven dat deze pyjama vandaag nog uit gaat. Wel lees ik - eindelijk - mijn boek uit.

En ik prop nog wat kerstkransjes naar binnen.

Mijn huisgenoten zijn er ook druk mee.

Na de kransjes en een lange dut is er best nog plek voor toastjes. Mijn hemel wat een suffe dag is dit. Op papier lijkt het altijd wel lekker, zo'n pyjamadag, maar in het echt knapt mijn humeur er niet van op.

Godzijdank is er de Boer Zoekt Vrouw special. Precies wat ik nodig heb.

En daarna verslinden we drie afleveringen van 24, seizoen 9. We moeten even wat recaps van vorige seizoenen kijken op YouTube om weer in het verhaal te komen. Maar daarna gaat alles vanzelf. Dit is echt de beste spannende serie ooit.

Hej hej.

Geen opmerkingen: