maandag 28 december 2015

Plog 362 - Niet Meijel wel Nijmegen

Wat deed ik op 28 december 2015?

Volgens mij is alles weer normaal vandaag. Daar was ik best aan toe.

Hoewel, normaal. Het is een feestdag! Vandaag hebben mijn lief en ik het 12,5 jaar 'aan'. Zodoende kreeg ik een roos uit eigen tuin.

En we gaan op pad. Want als er iets te vieren valt zijn we er als de kippen bij.

Sara kan helaas geen onderdeel van de feestvreugde zijn. Het kind van de rekening. De zondebok. You name it.

Ik blijf het zeggen maar het is ook echt goed weer voor een uitje. Zeker voor een uitje naar Nijmegen.

We hebben nog overwogen om naar Meijel te gaan, waar het allemaal begon. Maar daar is verder echt niks loos. En om nou de hele middag nostalgisch op een zompig grasveld te gaan staan haffelen. Nèh.

Ik laat me voor de gelegenheid rijden vandaag.

Van alle foto's die je van en in Nijmegen kunt maken knipte ik deze. Dat is ook een kunst.

Dit boek wint de prijs voor de meest stompzinnige titel denkbaar. 

Na een paar uurtjes rondkarren smaakt dit heel erg goed.

Het bedienend meisje overhandigde ons de menukaart met de mededeling "Het is wel nog het kerstmenu maar dan voor de normale prijzen." Daarna bleef ik met heel veel vragen zitten.

Je bent niet in Nijmegen geweest als je niet over de Waalkade hebt gelopen. Waarvan akte.

Nog even dit afhandelen en dan kunnen we weer op huis op aan.

Ik kocht trouwens deze leuke en handige handschoenen. Want het mag dan niet bepaald winterweer zijn, als je stilzit gaat het warme er snel vanaf. En met die gele vingertoppen kan ik ook nog gewoon mijn telefoon bedienen. Wat een uitvinding!

De avond bestaat uit Sara op mijn benen en Jack Bauer op de kijkbuis. Zo is het goed.

Hej hej.

Geen opmerkingen: