donderdag 31 december 2015

Plog 365 - De laatste van 2015!

Wat deed ik op 31 december 2015?

Goedemorgen. De laatste dag van het jaar. Ik kan dat maar moeilijk geloven.

Terwijl ik in bed wat over het afgelopen jaar mijmer loopt mijn wederhelft nog even een PR op de 5 km. Verschil moet er zijn.

Als tegenprestatie werp ik me op de was. Ik wil het nieuwe jaar zonder verkreukelde hopen uit het oude beginnen.

Kom maar op met die oudjaarsdag! Omkijken heeft geen zin, het nieuwe jaar begint toch wel.

Qua oliebollen en nonnevotten zitten we in elk geval geramd. Het kan zijn dat ik er al stiekem eentje naar binnen werk.

The road ahead is empty. It's paved with miles of the unknown.
Sorry voor deze semi filosofische uiting van wansmaak. Maar 2016 wordt linksom of rechtsom best een spannend jaar.

Ha Drs en Grote Sjrd! Wijzen jullie ons waar me moeten zijn?

Goed huisje dit!

Er is alleen een probleem...

Maar daar trekken we ons weinig van aan.

Heel erg weinig.

Het duurt nog vet lang voordat Grote Sjrd en Enorme Sjrd met het vuurwerk aan de gang mogen. Potje Catan dan maar?

Nnk is al snel afgehaakt en ontfermt zich over Sara. Hier had ze inderdaad nog niet gezeten. Heel goed meisjes.

Nnk is dus bezig aan haar eerste boek. Het heet Het geheim van Roos Timmermans. Zo te horen is spannend en grappig. Er is zelfs al een toneelbewerking van gemaakt.

Na het interview nog even samen op de foto. Ik voorzie een grote toekomst voor deze dame!

Ook dit jaar laten we een wensballon op. Maar niet voordat we hem volgekalkt hebben met onze wensen voor het komend jaar. De ene wat diepzinniger dan de andere.

Mooi hoor. Heel veelbelovend.

Ach ja, zo gaat dat.

Als de tweeling in bed ligt en de hangjongere zich onder protest op de bank heeft genesteld met zijn tablet buigen wij ons over een nieuw potje Catan.

Volgens mij zijn we al voor twaalf uur door de bollen en votten heen.

Het is geen oudejaarsavond als we niet het Skylanders kwartet hebben gespeeld. Met je Ninja Stealth Elf.

Sara heeft het goed maar moeilijk. Tussen de kotspartijen door wacht ze op wat komen gaat.

Of ik de tweeling weer wakker wilde maken? Dit is echt een van de betere klusjes!

Hoewel de slaap er goed in zit dit jaar.

Toch gelukt! ♥

Het grote aftellen kan beginnen.

Proost! Laten we er weer iets moois van maken samen!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mara zei

Lief mens!
Gefeliciteerd! Je bent precies een jaar aan het bloggen. Aan terugkijken doen wij inmiddels ook niet meer. 'Het is wat het is', zeggen we tegen elkaar en kijken dan maar weer vooruit op wat komen gaat.
De Orkambi op je ballon..., ik hoop met je mee dat het er heel snel voor ons is.

Geniet van alle mooie momenten in het nieuwe jaar, ik weet zeker dat jij en sjrd ze weer met twee handen zullen aanpakken!

Liefs en een dikke zoen.

Vnn zei

Hey, de rennende nummer 76 ken ik ook! Die heeft het wat moeilijker dan Sjoerd geloof ik..

Tot gauw in 2016 en nu echt!