vrijdag 1 januari 2016

Plog 366 - De eerste van 2016

Wat deed ik op 01 januari 2016?

Pssssst. Hé, Saartje. We zijn begonnen.

Hoe leuk ik onze boom ook vind, vandaag gaat hij eruit. Ik duld geen kerstresten in het nieuwe jaar. 

Eerst maar eens een shotje van dit. Het smaakt precies zoals het eruit ziet.

Sjrd had een goed voorgevoel over onze ouderjaarsloten. Ik geloof dat zijn plannen wat groter waren dan we met onze gewonnen vijf euro kunnen verwezenlijken.

Mijn ouders komen even nieuwjaar wensen. Bij navraag blijkt dat zij later in bed lagen dan wij. Daarom wil mijn moeder niet herkenbaar op de foto.

3, 2, 1... Weg boom!

En weg alle andere kerstige opsmuk. Alleen de bomenposter mag nog een poosje blijven hangen. Dat wel.

Het blijft echt al langer licht. Zo lijkt het net of ik toch nog op een enigszins redelijk uur gedoucht en aangekleed ben.

Zo'n nieuwjaarsdag leent zich bij uitstek om alweer eens de laptop op te starten en een voorzichtig begin te maken met dat wat komen gaat.

Ik heb voor de gelegenheid mijn puzzel maar eens uitgestald. Het zal mij benieuwen!

Het terugkijken van de oudejaarsconference mag niet ontbreken op zo'n dag als vandaag.

Wat kan mij het schelen, ik gooi Jochem Myjer er ook nog achteraan.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als echte 'lurker' vind ik het erg fijn dat jij in 2016 ook blijft bloggen! Dat we vrouwen zijn en bijna uit hetzelfde geboorte jaar is onze enige overeenkomst. Ik neem altijd graag een kijkje in jouw leven! Dan rest mij nog je heel veel leuke blog momenten toe te wensen en heel veel gezondheid!

Jolanda zei

Happy 2016! Dat er maar vele gezellige plogs mogen volgen! Verder wens ik je uiteraard alle goeds en wijsheid en liefde en geluk en zoveel mogelijk gezondheid toe uiteraard!! xxx

Jolanda zei

2x uiteraard. Uiteraard dus. :-)

Judith zei

"Het blijft echt al langer licht. Zo lijkt het net of ik toch nog op een enigszins redelijk uur gedoucht en aangekleed ben." -> herkenbaar...

Ik wens je een gelukkig en zo gezond mogelijk 2016.