zaterdag 2 januari 2016

Plog 367 - Nog een potje Skylanders kwartet

Wat deed ik op 02 januari 2016?

 Goedemorgen Sara! Vandaag nog een dag standje lui?

Voor zover het een goed voornemen is wil ik proberen mijn dagen eerder te laten beginnen en eindigen. Vandaag is het gelukt.

Ik ga aan de gang met de poster die ik van de kerstman kreeg en die lel van een lijst die ik eerder in Weert ophaalde. Hij komt maar een keer in zijn geheel naar beneden gezeild voordat hij goed hangt.

In de woonkamer worden auto's gestolen en mensen omgelegd alsof het niks is.

Voor het vredelievende tegenwicht stort ik me op de randjes van mijn gezellige puzzel.

Oh joh! Ben ik zomaar ineens bij de pannenkoekenbakker in Thorn. Dat is altijd een feest.

 En er is ook nog Skylanders kwartet! Dat kan maar een ding betekenen...

Hoi Haagse vrienden! Wat een fijne bonus dit.

Thorn by night.

Weer thuis tref ik alleen Sara aan. Sjrd is met de buurmannen op stap. Als dat maar goed gaat.

Wie Is De Mol is weer begonnen en dit jaar ga ik het echt proberen. Kijken of het me kan boeien. De eerste aflevering belooft al niet veel goeds. Ik vind er gewoon niks aan. Ik ben best een nieuwsgierig aagje maar wie de mol is hoef ik volgens mij echt niet te weten.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Marjolein zei

O ik hou van plogs, ga je volgen! :-)

Overigens een gratis WIDM-tip: je moet er écht even inkomen. Naar mijn bescheiden visie is het onderdeel van het programma dat je de eerste twee a drie afleveringen alleen maar "huh" denkt!

Vnn zei

Ja, je moet het volgen. En ja, je wil het weten. En ik ga je trouwens binnenkort overhoren als ik met kersenvlaai langskom. Dus houd je mollenboekje maar goed bij.