zondag 3 januari 2016

Plog 368 - Totale ontspanning

Wat deed ik op 03 januari 2016?

Ook goedemiddag. Ik ben hier aan mijn derde boterham bezig omdat ik rammel van de honger. Dat krijg je ervan als je tot half een in je nest ligt te stinken. Tot zover de goede voornemens.

We moesten het de afgelopen weken zonder het vrachtwagentje ons Albert stellen. Iets met volgeboekte bezorgtijden. Maar vanaf komende week zitten we weer lekker in het ritme. Qua alles. De autist in mij snakt daar enorm naar.

Zo'n puzzel moet je systematisch aanpakken. Vandaag richt ik me op de kudde schapen.

Het is echt tijd dat de scholen weer beginnen. Deze laporen uit de wijk doen verstoppertje op het grasveldje voor ons huis. Ik vind het knap. En irritant.

Laat ik me maar op de was storten. Dat gaat ook in 2016 rücksichtslos door.

Buurman Baasje is weer het vrouwtje.

Dat de luxaflex dicht is en Sara haar taak als opzichter nu niet kan vervullen hindert haar niet in het alsnog plaatsnemen in de vensterbank. Dan moet het daar wel heel erg lekker staan.

Goed, btw-aangifte hier kom ik!

Daar wordt een mens nog knap hongerig van zeg, al die administratieve rompslomp.

Sara krijgt ook iets lekkers. Hoewel ze liever een worstenbroodje had gehad is zo'n stokje ook goed.

Oh joepie! Vanaf vanavond toetert David weer een poosje wekelijks door de kamer.

Sara verkeert in totale staat van ontspanning. Ook aan de achterkant staat geen enkele spier meer op spanning. Ik ken iemand die nu iets zou roepen in de trant van "Die lúcht!" maar daar waag ik me niet aan.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Marieke Cobben zei

Hoi Irène,
Normaal een stille meelezer, maar nu reageer ik even :-) Zie vaak foto's voorbij komen van jullie lieve hondje, en nu vraag ik mij af van wel ras Sara is? Verder hoop ik dat 2016 voor jou een jaar mag worden met veel goede dagen! X marieke

Marieke Cobben zei

Hoi Irène,
Normaal een stille meelezer, maar nu reageer ik even :-) Zie vaak foto's voorbij komen van jullie lieve hondje, en nu vraag ik mij af van wel ras Sara is? Verder hoop ik dat 2016 voor jou een jaar mag worden met veel goede dagen! X marieke