dinsdag 5 januari 2016

Plog 370 - Voor een dinsdag? Top!

Wat deed ik op 05 januari?

Goedemorgen! Ik hou me echt super goed aan de regel dat ik aangekleed beneden moet komen zodat mijn dag eerder begint. Aan de regel dat mijn dag eerder moet eindigen werk ik hard.

Ha snoes. Hoe is het ermee?

Dat ziet er goed uit!

Zo te zien wordt hier hevig bijgekletst.

Ja, Lk en ik zijn weer helemaal op de hoogte van elkaars lief en leed.

Vandaag staat ook in het teken van eindelijk een beetje bijploggen.

En ik buig me over een interessant uitzoekklusje. Waardoor ik me echt extreem nuttig voel.

Een gevulde koelkast is het halve werk. Vermoedelijk is het consumeren van de waren de andere helft van de klus.

Het stikt weer van de leuke, goede programma's op tv nu het januari is. Ari Boomsma heeft een tweede seizoen gemaakt van Hij is een Zij. Heel fijn! Met nieuwe gezichten en nieuwe verhalen maar we zien gelukkig ook oude bekenden als Martin, Freddie en Mick.

Hej hej.

Geen opmerkingen: