woensdag 6 januari 2016

Plog 371 - Een ongelukkig mengsel

Wat deed ik op 06 januari 2016?

Goedemorgen en zo!

Dit schattige aapje ligt nu nog hier op tafel maar hangt als het goed is morgen in een ziekenhuiskamer in Amsterdam.

Als ook de spraywerkzaamheden verricht zijn kan de dag echt beginnen.

Ik voeg nu de daad bij het woord en zeg twee abonnementen op. Ze zijn dan wel gratis maar ze liggen ongelezen in de kast of belanden vers uit de folie bij het oud papier. Zonde van de bomen.

Mijn moeder en ik maken een wandeling met Sara. Voor de lekker en de gezond en om het aapje op de post te doen.

Het is werkelijk heerlijk buiten. Volgens mij hebben we ook best wel de pas erin.

En er is bedrijvigheid alom.

Ha mens! Wat ben jij al lekker vroeg weer aan de kooi.

Ik maakte nog een opruimslag en zit nu intens tevreden naar de gecreëerde ruimte in de kasten te kijken.

Ik heb wel zin in een voorgerechtje.

In plaats van naar het zoveelste domme tv-programma te gapen leg ik nog wat stukjes. Ik word hier onverwacht zen van.

Tot mijn maag aan de handrem trekt. System overload. Ik vermoed dat de worstenbroodjes niet lekker mengen met de sondevoeding. Mijn maag staat op klappen. Pomp dus maar uit en alles weer afkoppelen. Hopelijk trekt het met een nacht goed slapen weg.

Hej hej.

Geen opmerkingen: