zaterdag 9 januari 2016

Plog 374 - Ik droom nog een keer iets

Wat deed ik op 09 januari 2016?

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten. Ik droomde dat ik koorts had en werd met verhoging wakker! Heel ziek voel ik me niet maar fit kan ik het ook niet noemen. De gedachte aan douchen doet me duizelen. 

Toch maar wat eten. Anders word ik nooit groot en sterk.

Helaas gaat er dus een streep door de middagplanning. Het is niet anders. We zouden lekker naar Maastricht gaan. Beetje winkelen, een wijntje drinken, een hapje eten. Je kent het wel. Gelukkig heeft Sjrd al snel een alternatieve invulling gevonden.

En ik ook. Banken. Met Sara, Netflix en dutjes. Goed te doen.

Volgens mij hebben we ook al een diagnose te pakken. De Ziekte van Röpke: de veut grotter den ut köpke.

Maar goed. Making a Murderer dus. Allememachies. Niet echt goed voor het vertrouwen in de mensheid in het algemeen en het justitiële apparaat in Amerika in het bijzonder.

Gelukkig is het altijd tijd voor kaarsjes.

Nu we bijgekeken zijn met alle andere series gaan we dapper door met Breaking Bad. En warempel. Na vier afleveringen achter elkaar zitten we er beter in dan ooit. Door met seizoen drie!

Hej hej.

Geen opmerkingen: